Nations' Show 2017

Esta es una Actividad Formativa

We just held our second Nations' show. The kids of all levels, 1, 2, 3 and 4 enjoyed travelling around the world and getting to know the amazing cultures, interesting facts, palces and people in Japan, India, Scotland and Mexico. It was such a great and remarkable journey that touched our hearts and made us more sensible and aware of the issues and problems that scourge these countries.
We traveled, we got to know people, places and food and we also pray that God may bless and heald those wonderful and incredible lands.
Hooray, Nations show 2017!
Way to go Kids!

Let's do it Junio 2017

Esta es una Actividad Formativa

Los estudiantes de 2°, 3°, 4° participan durante el mes de junio en diferentes actividades que estimulan el servicio a otros, aprendiendo a identificarse con las necesidades de los demás y poniendo a disposición sus dones y talentos para orar, dirigir la alabanza y apoyar a las docentes de pre-escolar en el aula de clases

Dia e

Esta es una Actividad Formativa

En lighthouse School los días 10 y 13 de mayo realizamos el día e 2017. Esta jornada permitió reflexionar sobre la calidad educativa y establecer estrategias para viajar hacia la excelencia.